Saturday, April 10, 2010

benganggggg!!!!!

semalam dan hari ni aku xde dlm sekolah sbb ikut bdk2 main bola jaring di padang sk bangau. 2 hari aku tinggalkan bdk2 kelas aku yang selalu aku sayangi walaupun sikapnya kdg2 buat aku tension. seperti biasa, aku dah tinggalkan kerja2 yang perlu dibuat oleh mereka. senang hati aku bila aku jumpa diorang masa sampai kat sekolah tadi, mereka ckp "kami dah siap kerja yg cikgu beri". tapi....aku tetap bengang...

alkisahnya pagi tadi, aku saje gatal2 tangan nak tanda buku kedatangan kelas aku sblm ke padang. aku rasa terbakar bila tengok kedatangan kelas aku dah ditanda...DENGAN PEN HITAM!!! kot ya pun baik hati, jgnla nak buat kelainan pada buku kedatangan tu. kalau dah buku kedatangan tu ditanda biru...biru je la. lain kali... kalau xtau, jgn baik hati sangat. aku cukup xsuka kalau org kacau kerja aku. aku rasa cikgu2 skkt ni semuanya cikgu lama2. xkan xtau benda2 mcm tu. aku akan cari siapa yg buat tu. tp yg penting, aku nak ngadu hal ngan gpk hem dulu. biar dia sebut dalam meeting nanti. aku xnak jadi MULUT LAZER plak nanti. aku dah la baru kat skkt ni. mana buleh tunjuk 'GEDEBE'. nanti ada org makan pen hitam plak nanti kang.

PERHATIAN!
cikgu2, jgn baik hati @ tunjuk pandai kalau xtau. cuba tanya orang yang lebih tau dulu sblm buat sesuatu.

p/s : kalau ada yang berkenaan baca post ni, tlg la 'take note' skit. maaf & ampun kalau ada yg tersinggung. basikalletrik mmg 'hangin' dengan perkara2 mcm ni. tp jgn takut plak dgn basikalletrik ni. 'hangin' kejap je.

No comments:

Post a Comment