Monday, November 22, 2010

kursus kecekapan tenaga & tenaga diperbaharui

mula2 dpt surat panggilan kursus, aku pelik bila dengar tajuk kursus tu. bila tanya GB pun, dia xberapa pasti. aku ke kursus tu atas TIKET opsyen sains. walaupun aku opsyen math, aku ttp terima sbb 'SAYA YANG MENURUT PERINTAH'. hehehe... kursus tu mula 2 november - 4 november 2010.

sampai kat tempat berkursus (Bukit Gambang Resort City), aku kena 'menyamar' jadi opsyen sains. jadi, aktiviti aku semuanya berasaskan sains. tapi xpe. seronok sbb cikgu sains ni semuanya kreatif. tp bknnya cikgu lain xkreatif. aku lg kreatif. hehehe... siap cipta lagu lg.

ni aku nak kongsi sikit. sbnrnya, kursus KT - TD ni diadakan dengan kerjasama kpm & usm. pada aku, kursus ni adalah satu cara untuk berkempen bagi menjimatkan tenaga & memberi kesedaran kepada penduduk Malaysia tentang kewujudan tenaga yang boleh diperbaharui. pada pendapat aku, hal ini bagus bagi mengurangkan kesan rumah hijau.

No comments:

Post a Comment